In zijn vorige voorstelling toonde Ronald Goedemondt zich “als altijd een dolkomische observator van het kleine leed”, zag NRC. Hij kreeg er ook nog eens vijf sterren voor. Ditmaal kondigt hij aan een rechtlijnig en goed te volgen verhaal te brengen over wat hem momenteel hoog zit. Goedemondt negeert zijn neiging om snel afgeleid te raken, zijn onkunde in het onderscheiden van hoofd- en bijzaak en zijn onstuitbare drang om gevoelens die zijn gedachten doorkruisen ook nog even te uiten, desnoods via een vluchtig uitstapje pantomime. Chaos? Hij noemt het gewoon eruit gooien wat eruit moet. ‘Mijn Lieve Achterdocht’: je zal er maar een kaartje voor hebben…
Loting
Omdat we weten dat de wachtrijen bij Ronald vaak enorm zijn en we iedereen een zorgeloze ticket-aankoop gunnen, gaan we deze keer werken met een inschrijving en loting.
Hoe het werkt
Vanaf 8 april 2025 heb je twee dagen de tijd om je in te schrijven voor de loting voor 'Mijn Lieve Achterdocht' (try-out) op 30 oktober 2025 in het Kennemer Theater. Het maakt niet uit wanneer je dat precies doet als het maar binnen dit tijdvak is. Je kiest geen stoel, maar enkel een rang in de zaal. Maximaal 4 tickets. Je weet van tevoren niet welke plaatsen je toegewezen krijgt. Dit kan zowel in de zaal als op het balkon zijn, afhankelijk van de rang die u bestelt.
Je hoort in de week van 14 t/m 18 april of je tot de gelukkigen behoort die een kaartje kunnen kopen. Zo ja, ontvang je een link om je toegewezen ticket(s) definitief in je bezit te krijgen. Deze link is 48 uur geldig.
Beveiligde e-tickets
Voor deze voorstelling verkopen wij in samenwerking met ons kassasysteem Ticketmatic beveiligde e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. Dit houdt in dat je je toegangsbewijzen niet per e-mail of post ontvangt, maar dat ze alleen te vinden zijn in de Ticketmatic app op je smartphone. Deze app kan je downloaden in de AppStore of de Playstore.
In de Ticketmatic app vind je binnen 48 uur na betaling de e-tickets. De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf 2 uur voor aanvang van de voorstelling.
Veelgestelde vragen
Kan ik de tickets aan iemand anders geven?
Nee, de tickets zijn niet overdraagbaar.
Ik heb geen smartphone. Wat nu?
Heb je zelf geen smartphone en ook niemand binnen je gezelschap? Vanaf 1 uur voor aanvang van de voorstelling kan jij, de kaartkoper, op vertoon van je legitimatiebewijs de tickets afhalen bij de kassa.
Waarom krijg ik mijn tickets niet per mail?
We merken helaas dat er tickets worden doorverkocht tegen veel te hoge prijzen. Door te werken met de app en de tickets pas kort voor de voorstelling te activeren, kunnen de tickets van tevoren niet worden doorverkocht. Zo betaalt iedereen een eerlijke prijs voor zijn/haar ticket.
Ik heb een rolstoelplaats nodig of ben slecht ter been, wat nu?
Neem contact op met kassa@kennemertheater.nl. Zijn helpen u verder. Wacht hiermee niet te lang gezien het beperkte aantal rolstoelplaatsen.